torsdag 27 maj 2010

Tröttis

Imorse va vi som sagt på den sista lägenhetsvisningen den här veckan .. Vi förväntade oss mycket mer av lägenheten.. den va inte så bra som vi hade hoppats på .. rummen va för små .. vi skulle verkligen inte få plats me vår säng där..
O även vardagsrummet va för litet..d vi har nu är mycket större o vi tycker att d e trångt(eftersom att vi har Andreas skrivbord här inne oxå). .. Så vi bestämde oss för att tacka nej till den .. Men hoppas på att vi får gå på visning på en annan lägenhet som ligger i trånkan där vid "busstorget" skulle va nice..

När vi kom hem gick jag o Scott o la oss.. va as trött(är d fortfarande) sen kom Annika in o väckte oss typ en timma senare.

Skulle egentligen åkt hem till Charlie idag men de ska till Johans syster som fyller år så vi får försöka ta d imorrn istället.. (:

Scott däckade för en halvtimma sen efter att han fått äppel/päronpuré o badat. Nu har jag spelat lite o läst alla bloggarna som jag följer så jag tänkte gå lägga mig en liten stund innan Scott vaknar..


Imorrn får Scott sin spruta.. tycker så synd om han .. jag hatar verkligen d.. d gör så ont i mig när jag ser hur ont han får.. min lilla älskling..
O så ska vi hämta ut två paket.. undrar om d e hans gåstol som har kommit o d andra vet jag inte va d e..beställde från tre olika sidor.. (:
(o för er som e idioter o läser min blogg för jag har märkt att d finns en del, så ska vi inte använda gåstolen för att LÄRA HONOM GÅ, han älskar att stå o d e jobbigt att vi alltid måste va med han o inte hinner göra annat för att han inte bara vill sitta hela tiden, så då kan han sitta i gåstolen medan man städar eller diskar...tragiskt att man måste förklara sig hela tiden för att folk e så dumma i huvudet)


Efter min kommentar jag fick angående bilden med klubban så tänkte jag på vad den där personen skulle säga om vi la upp bilden när Scott sitter o håller i en cigg.. kommer du säga "känns d smart att låta din 5 månaders son röka?" eller vad ?? .. tycker att man som förälder har rätt att skoja lite grann .. d e ju inte som att han förstår så mycket utav vad som händer o jag vill ju inte att han ska börja röka.. men ni kanske tror att han kommer d för att han hållt en cigg en gång o att han kommer att bli beroende av godis för att han smakade på en klubba en gång.. jag kan säga att de flesta barn blir beroende av godis när de är äldre vare sig de fått smaka d när de e små eller inte..

aja. nu ere dags för sängen .. godnatt eller va man nu ska säga :P


1 kommentar:

  1. ååå gu va kul med en gåstol, det tror jag Benjamin oxå vill ha, vad köpte ni den??? massa kramar från oss

    SvaraRadera