onsdag 1 december 2010

♥ Dag 6 – Mina drömmar.

Innan drömde jag om att jag ville bli sångerska eller dansare. Men det var så mycket som hände så det vart aldrig så.
Jag ville bli nästa MJ(hahahahahahahaha) och nu kanske ni sitter och tänker men jävla pucko, men det fattade jag själv att jag aldrig skulle kunna bli. Han var allt för talangfull och det går inte att komma i närheten av han. Och om någon nämner Elvis här blir jag arg för han är inte ens i närheten. De flesta av hans låtar är snodda. Visst han va bra men skärp er för i helvete.
Tänk om jag kunde skriva låtar och texter som honom. Tänk om jag kunde dansa som honom.
Jag brukade drömma att jag kände honom och min största dröm var att få se honom uppträda live. Men det hände ju aldrig :( Jag hann inte. Drömmen krossades helt när han dog. Jag kan inte ens beskriva hur jag mådde och hur ledsen jag var.


Nu handlar mina drömmar mer om Scott. Jag vill att han ska få den bästa uppväxten som möjligt. Jag hoppas att jag kommer att finnas i hans liv så länge att jag kan få se när han växer upp och blir en man. Alla kärlekar som han kommer att ha och att jag kommer att få trösta han när hans hjärta krossats och allt annat som hör till när man växer upp.
Ska bli kul att få höra hans drömmar och hans mål med livet när han blir äldre.
Han är verkligen mitt liv, mitt hjärta mitt allt. Och jag ska alltid försöka visa honom hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar