fredag 1 april 2016

Träffa gudmor Sanna

Igår var det äntligen dags att träffa Sanna igen. Var väldigt längesedan sist.
Hade med mig båda killarna eftersom att det är påsklov så får ju inte Scott gå på fritids varje dag =)

Hade lovat Scott att han skulle få glass när vi åkte till stan så Sanna köpte en glass till alla. Var riktigt kul att se Liam äta en piggelin helt själv. Han blev lite blöt bara men han åt upp typ hela.
Han blev sååå arg när jag försökte ta glassen ifrån honom(man märker verkligen att han är min son).

När vi skulle åka hem mötte vi upp Andreas som slutade 16 och åkte hem tillsammans. Passade på att hämta ut lite paket som låg på posten och väntade på mig.
Så nu har jag äntligen fixat till vagnen lite.

Innan hade jag en elodie detail åkpåse i vagnen(den som jag köpte när Scott föddes). Jag älskar verkligen den åkpåsen MEN den passade inte riktigt i vagnen eftersom att man inte kan spänna fast den någonstans i bugaboo.
Har även hittat en svart sufflett som inte släpper in lika mycket ljus (bild kan ni se längre ner).





Liam pratar lite med sin gudmor medan hon väntar på att få gå in och lämna blodprov.



Mums med isglass tycker Liam




Nya suffletten och åkpåsen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar