lördag 14 maj 2016

Längesen

Jag har inte hunnit skriva något på ett tag eftersom att jag har jobbat så mycket den senaste tiden. Men här får ni lite bilder från slutet av april




Liam vill vara precis som Scott. När storebror ligger på golvet och leker med bilar/bussar/tåg måste Liam göra likadant. Är ganska roligt att se de leka tillsammans =)




Liam är bra på att ta saker utan att man märker det. Medan jag höll på att fixa mitt morgonkaffe lyckades han ta kaffet och springa iväg.


Såå här stolt blir man när man lyckas klättra upp i Scotts gungstol.






Pluttisen måste verkligen klättra på allt.





Den 20:e april var jag killarna, Angela och Milton iväg till Kista för att umgås lite med mormor/morfar/Jeanine. Sen var jag iväg och dansade med tjejerna.







Den 21 april åkte jag och Liam till Aspudden för att leka lite med Annie och Collin. Liam gungade för första gången. Han tyckte att det var hur kul som helst =)





Liam blev så här glad när han äntligen kommit på hur man klättrar upp på bordet.




Den 29:e april busade Liam lite med en sjuk Skåne







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar