måndag 19 december 2016

JUUUUL !!



Liam tyckte att det var lite läskigt med alla föräldrar. Så fort han såg mig skrek han efter mig. Så jag stod och höll han medan alla andra barnen sjöng :)



Så stooor skillnad på Scott och Liam. Liam ÄLSKAR att sitta på pottan, han blir nästan arg om jag plockar bort den. Scott hatade det.


Den 11 december hade Scott sitt födelsedagskalas. Pokémon tema var det. Testade att göra en tårta som är formad som en boll. Gick bättre än jag trodde det skulle göra men jag önskade att jag hade lite mer smörkräm emellan.






Efter Scotts kalas var vi iväg till ett annat kalas som var på Andys lekland. Blev med andra ord mycket lek den söndagen











Köpte en julgran och klädde den i helgen. Scott ville att allt skulle vara klart till han kom hem


Min kusin Freni körde hit en fåtölj och några bokhyllor som Jeanine ville bli av med. Scott har nu kidnappat den. Ingen annan får sitta i den.


Passade på att skruva ner barbordet. Vi använde nästan aldrig det eller jo Andreas använde det som ett avlastningsbord :P
Men nu är det tomt där. Vet inte riktigt vad vi ska ha där sen när julen är över. Vi får väl se.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar