tisdag 7 september 2010

Gnällspiken Scott

Min jobbiga lille son håller på att få sin första tand o e SUPER gnällig.. Trodde inte d skulle va så jobbigt, men jag förstår att han inte tycker d e så kul .. Feber har han inte haft iaf... Men man kanske kan få d senare ??
Han sover inte lika bra som han gjorde förut utan vaknar o gråter så himla förtvivlat..It breaks my heart.. Jag vill göra allt för att d ska va lättare för honom, men jag vet att d inte går..

Haha, varje gång han ler tittar jag på hans tandkött för att få se hans små tänder som e på väg. Den högra kommer först o sen ser man lite utav den vänstra. Så himla gulligt..


Idag följde vi me Annika när hon skulle på arbetsintervju i Solna. VI vart 20 min försenade eftersom att vi lyckades ta bussen åt fel håll .. haha vi e så himla smarta.. (:
Sen va vi o åt på donken o så va vi förbi MQ o hälsade på arbetskollegorna där :D

Efter som att min underbara Annika fyller 25 år idag <3 så fixade hon tårta o så .. Hennes familj va förbi o fikade med oss.. va massa mysigt..

Nu sitter vi o kollar på fotbollen o måste bara säga att Sverige e skit grymma ikväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar