söndag 19 september 2010

Sego jag

Skriver inte här lika ofta längre. Men d e för att jag har lite mer sällis nu än va jag hade i början av min mammaledighet.

Igår va vi hos min Gudmor i Hagsätra. Va skit längesen jag va där o hälsade på. Scott va lite rädd i början men sen så va han lika glad o knasig som vanligt.
Vi fick en massa mat. Nästan lite för mycket måste jag säga.

Måste bara berätta om fredan. HELT SJUK DAG!!
D börja med att Angela kom förbi o ville åka till farsta o handla. Felix ringde o berätta att han oxå va på väg dit så vi valde att äta lunch tillsammans. Som vanligt blir man jätte generad när Angela börjar skoja med en .. Asså hon e så grymt bra på att retas så man har inget att komma med haha. Älskar henne.

Efter d åkte vi hem till Skogås igen. Annika skulle göra sig i ordning inför sin intervju i kista. Så jag Felix o Scott åkte dit med henne. Vi passade på att gå runt i lite butiker o kolla.

Felix följde med oss hem eftersom att han skulle va barnvakt åt Scott. PÅ vägen hem fick vi äntligen träffa hans tjej(eller hur va d nu igen).
Jag o Annika hade bestämt oss för att gå ut o festa (va faktiskt ett tag sen för mig) vet inte om man ska säga att kvällen va lyckad eller inte.. men vi hade massa kul iaf..
Vi började med att spela ölspelet med Redbullvodka o d va inte ok, vart lite väl mycket(jag e ju inte ens van att dricka vodka sådär) D roliga va att Felix va med o han drack bara vatten men ändå så lyckades han typ få alla straffklunkar. D va super kul.
Vi bestämde oss iaf för att åka till GK. SOm vanligt så ere massa äckliga killar som hänger efter en fast man dissar de(?) fattar inte riktigt d där. Man ger väl upp efter andra eller tredje försöket men 10 gånger ??
O så va d en kille från Senegal som typ vart helt förälskad i mig :S

När vi kände att vi dansat tillräckligt o va super hungriga så åkte gick till donken o vilke drama d va där da.
Vi satt typ längst in där(typ bakom kassorna eller va man ska säga) O så satt d två killar o en tjej typ bredvid oss.
Helt plötsligt kommer d en jävligt idiotiskt svart vakt o kastar ut de för att d e nån som har kastat en gruka på rutan där(fast han inte hade nå bevis på att d va de, den va ju där när vi kom)
O tjejen o ena killen börja gå efter att de stått o frågat varför de blir utkastade. Men den andra killen blir skit förbannad o slänger ner blickan i golvet. Då kommer den där svarta vakten o knuffar in killen i vägen(får vakter ens göra så?) o frågar varför han kasta brickan. Då svarade killen med att han vart sur för att han(vakten) kasta ut de för nått de inte ens har gjort. O så står vakten där o skriker o bråkar med honom. Tjejen kommer fram o säger åt vakten att lägga av o att de ska gå, men då ger han henne en fett knuff. Sluta med att polisen kom dit o skulle reda ut allt. Men d stod ju helt klart att  d va den där vakten som gjort fel . Så får han ju absolut inte göra. D va ju han som va bråkig så varför kunde ingen slänga ut han istället. Jävla idiot. Vart så himla arg.
O så kommer en jävla kärrign från ingestanns(en som jag träffat i farsta innan) o anklagar de för att ha förstört hennes dator(de hade kommit cola droppar på hennes dator?) O polisen sa att de måste dra o att de har allvarligare saker att ta hand om o att hon inte kan anmäla eftersom att hennes dator inte hade gått sönder o att hon inte kan visa nå bevis på att hon fick cola på den.


Asså va trött jag blir på folk .. usch


Nä idag ska vi iaf åka till Tumba, jag måste hälsa på min morbror o hans familj. Annika ska göra mig sällis.
Sen ska vi möta upp Felix för att bowla :D


Nu måste jag ringa ett samtal så att Scott kommer hem igen så vi kan dra.






1 kommentar:

  1. Svar:
    Nope det är icke men någon gång måste det bli min första :) hihi..

    Ja det hoppas jag med :D

    SvaraRadera