onsdag 8 juni 2011

Intervju imorrn ..

Medan jag va på jobbet idag så ringde en tjej om ett jobb. Det är ett jobb på kundtjänst i Stadshagen. Hon fråga lite frågor och sa sen att jag va välkommen på intervju imorrn .. e så himla glad =).. Trodde inte att nån skulle höra av sig men det gjorde de.
Kändes lite pinsamt bara att chefen kom mitt under samtalet. Han fråga "vad va det om?" och jag svara det va ett jobb. Men han vart glad för min skull. Han vet ju att jag behöver fler timmar än vad jag får på Goldbuyers. Och sa dessutom att jag fick ha honom som referens om jag ville.


O så till nått tråkigare. Jag blir så trött på att komma till jobbet och vara förbannad. ALLTID ska det va nått. Verkar inte som att man kommer ifrån falska människor. De ska alltid finnas på alla jobb och det VÄRSTA AV ALLT ÄR att cheferna ALLTID står på deras sida. Om man skulle säga nått till henne skulle hon hitta på en helt annan historia och få en sparkad. Jag säger aldrig nått till henne för jag vet att hon e en rövslickare. Sånt tycker vi inte om. Iaf inte jag.
Det är så himla tråkigt när det är så för det blir så dålig stämning då. Visst jobbar men med andra som är trevliga tex Åse som jag jobba med idag. Helt underbar kvinna, gillade att jobba med henne =)
Aja.. jag hoppas att jag får de andra jobbet innan jag blir helt galen på en viss person inom företaget !!
Jag mår JÄTTE DÅLIGT när jag vet att jag ska jobba. Man e lessen och försöker le om det inte va för personalen i "grannbutikerna" så skulle jag gå under.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar