lördag 18 juni 2011

Tröttt

Ohhh det va så himla längesen jag var så här trött.. Kan inte ens minnas när jag var det sist.
Har blivit mycket information man ska ta in hela veckan fast det har vart super kul och väldigt förvirrande med vissa saker tex planeringen hehe.

Har fått träffa Annika rätt mycket då jag nästan bara vart på kontoret i stadshagen hela tiden. Jätte roligt =)
Och så jobbar ju Tommy, Tessie, George och Mathias där oxå det är ju en bonus. Då har man massa som man känner igen ifall man skulle tröttna på sin grupp .. haha fast det tror jag nog inte. Händer så mycket HELA tiden. Man hänger knappt med.

Igår slutade jag och Annika ungefär samtidigt så vi åkte hem tillsammans =) Det va mysigt med lite sällis. Så tråkigt att åka tåg hem själv.
När vi kom hem till Tobbe ser Annika den jävligt stora skalbaggen eller vad det nu än är. Känn som att vi börjar komma tillbax till dinosaurie tiden då allt va SÅÅÅ STORT. Jävla äckliga insekter det finns, skulle helst vilja ha ett liv utan de, går det ??


Här e hursom en bild på den om ni inte såg den på facebook, va tvungen att lägga min tändare bredvid annars såg "skalbaggen" så liten ut...



Scott har btw blivit sjuk IGEN så nu sitter han här bredvid mig och hostar super mycket. Det låter som rökhosta typ. Stackars liten det är inte lätt. Det värsta e ju att han har smittat mig så att jag nu e förkyld. Det känns inte helt ok, då måste man alltså sitta på kursen och va snorig..USCH


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar