söndag 5 februari 2012

Gårdagen

Igår hade vi "Teamfest". Det var sjukt kul att bowla, det gick bra i början som vanligt men sen gick det sådär. HAHA men galet kul iaf. Jag var så duktig och drack bara en cider vilket jag inte ens gjorde med hela gänget utan när jag och Tommy åt på Bakfickan i skogås.
Det jag drack var äppeljuice =) Så idag mår jag toppen är trööööött men jag är inte bakis  yay.
Tog bara en bild igår och det var på mina bowling partners =)

                                                             Jag, Susanna, Kim och Tommy








Nu sitter jag och Scott och tittar på Handiga Manny på Disney Junior. Scott hitta massa chips som Andreas har lämnat i soffan så han snodde påsen och säger "Nisch" som han kallar chipsen för och gottar i sig. Snart ska jag kopiera skivan jag fick låna av bästaste Johan N, på jobbet (Nationalteatern) så snällt. Så får Scott lyssna på lite andra sånger än de nattvisorna som han hört en miljon gånger.

Scott tyckte tydligen att det var tråkigt att vara hemma med Andreas och Johan och ville gå ut igår medan jag var ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar