måndag 27 februari 2012

R.I.P Lars Stringberg 1990-2012

Vi har förlorat en arbetskollega vilket känns jätte hemskt. Det värsta är att han va så himla ung. Hur kunde detta ske? Det är inte rättvist. Mina tankar går till hans familj som har förlorat denna underbara person.

Idag har det vart den jobbigaste dagen ever på jobbet. Alla va jätte ledsna och jag kände mig så elak när jag log ibland när en kund sa något roligt eller när man prata med en kollega. Det känns inte som att man får va glad när man just har förlorat någon.
Allt jag vill göra är att tänka på allt roligt han har gjort och de gångerna han har fått mig att skratta. Ska försöka hålla mig till det. Va svårt att inte fälla en tår när man såg alla som stod honom nära va ledsna och alla bilderna och blommorna som de lagt på hans plats.

Vila nu i frid Lars, hoppas att du har det bra där du är <3


Snodde bilderna från en arbetskollega på jobbet som lagt upp de på fb, tyckte de va så fina.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar