onsdag 2 maj 2012

Lång dag

Idag så gick jag och Andreas på en liten promenix till Trånkan där vi bestämde oss för att sola. Sen va det bara att promenera tillbaka hem. Det var så himla skönt väder ute så det var as skönt att gå.
Som vanligt får man ju ont i fötterna efter ett tag men det var verkligen värt det. Man kände sig så pigg o glad efteråt.








När vi kom hem såg jag att jag hade fått ett brev från polisen. Jag vart jätte nyfiken och orkade inte ens vänta till att vi kom hem innan jag öppnade brevet. Då flyger mitt leg ut som jag tappade för ett tag sen.
Det var super skönt att få tillbaka det men jag skulle vilja veta vart någon hittade det.
Men det lär man ju aldrig få veta.





Efter att vi varit och hämtat Scott på dagis, där han tydligen har vart jätte vild idag(han har kommit in i en sån period där han tycker att det är jätte kul att skrika och kasta saker), så bestämde vi oss för att grilla lite grann. Medan Andreas och Scott va ute på balkongen diskade och städade jag. När jag håller på att städa i Scott's rum hör jag honom ropa "Jossan! Jossan!" Stanna upp lite och tänkte röra mig mot balkongen då jag fattade att Andreas ropat på mig och Scott härmar. Men så springer han in i sitt rum och säger "Jossan pappa ropar på dig där ute!" jag skrattade och sa" mamma heter jag faktiskt" då säger han " aa mamma heter du faktiskt"

Här är lite bilder på när Andreas grillade








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar