måndag 7 maj 2012

Måndag !!

Jag har ont i huvudet. Har sovit så himla dåligt sen i lördags men det är väl inte så konstigt.
Mamma, Jeanine, William och Marie åkte till Haiti idag, jag önskar mer än allt att jag kunde fått följa med. Får inte ens en chans att säga hejdå till min mormor som jag inte har sett sen 1999 typ. Det gör ont i hjärtat.

Är glad att hon fick se Scott iaf. Kommer aldrig att glömma hur hon log när Scott sa "gammelmormor" till henne.

Imorrn är det dags att jobba igen, vi får se hur det kommer att gå, just nu känns det som att det kommer att gå skit. Palla lyssna på allas skit problem usch men man måste ju. Man kan ju inte vara hemma hur mycket som helst heller. Livet måste gå vidare.


Har vart i farsta med Angela idag för att tänka på lite annat. Hittade massa fina saker. Kan visa sen =)

Nu ska jag mysa lite mer Scott och Angela så kommer Andreas hem snart oxå.





 Angela ska lära Scott hur man gör skottkärran!! han var ganska duktig på att gå så.



Scott ville inte vara med på bild utan gömde sig bakom sin hink



Duktig kille =)





1 kommentar:

  1. Gogo scott! Snart kan du gå på händerna också!:)

    SvaraRadera