fredag 8 februari 2013

Spårvägsmuseet

När jag satt på jobbet idag såg jag att jag hade missat ett samtal från dagis.
Min första tanke var "oh nej säg inte att Scott är sjuk och att jag måste åka och hämta honom nu".
Så jag gick iväg och ringde till de. Camilla svarade glatt och sa
"Jag gick igenom schemat och såg att Scott är hemma på tisdag men det får han inte vara för vi ska till spårvägsmuseet då och Scott måste vara med det är ju för hans skull som vi ska dit"
Jag - "jaha ojda"
Camilla- "Vem är det som är hemma på tisdag med honom?"
Jag - "Andreas"
Camilla - " Och men kan inte du fråga honom om han kanske kan följa med oss dit eller lämna Scott på dagis så han får följa med"

Orsaken till att de börjat leka med så mycket tåg, gå till perrongen och tittat  på pendeltågen osv är för att Scott är så intresserad av det. Det är det enda han pratar om förutom lastbilar bussar osv.
Scott kommer att bli så himla glad.

Ska be Andreas ta en massa kort när de är där eftersom att ska med =)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar