fredag 8 februari 2013

Utöjningen =)

Efter att jag röntgades så fick jag en spricka i örat när jag tryckte igenom mitt 4 mm smycke igen.





Så jag stoppade i mitt 4 mm smycke så att det fick läka lite 130204



130205 5 mm                                                                  130207 6 mm

Nu har jag äntligen nått mitt mål. Jag måste säga att jag är sugen på att göra upp till 8 mm. Men jag stanar här ett tag. Ska stoppa i mitt 6mm smycke nu i helgen tänkte jag. En arbetskollega länkade en sida där det fanns grymt snygga pluggar och tunnlar. Skulle kunna beställa hem en massa av de.
Dör lite, men jag måste vänta till jag har fått mina pengar.
Och så är jag sugen på att göra en ny piercing. Vet inte om det blir av men det lär ni ju märka i bloggen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar