fredag 6 februari 2015

Lite blandat


Den 24 januari var vi i Farsta centrum och träffade Mirela och efter ett tag kom Angela dit. När vi var klara åkte vi till Skogås och myste lite =)


Min plutt och hans godis :P


Frågade om jag fick prova göra en inbakad fläta i Scotts hår =)


Var hemma hos Linda och Sara och åt massor med glass och spelade yatzi.


Dagen efter åkte Scott, Angela och jag till Kista för att äta Haitisk soppa. Jasmin kom förbi en stund.


Fick äntligen min nya ring som jag har väntat på. Det står Scott och Liam på den mellersta ringen som är rörlig =) så nöjd


Denna vecka har det varit Unionenvecka på jobbet. Vi har värvat medlemmar och även hunnit ha årsmöte där jag vart vald till Ordförande på 2 år. Så himla kul att folk på jobbet ändå tycker man gör ett bra jobb. Och jag är super glad att det var så många nya som vill ingå i styrelsen. Yay.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar