onsdag 17 februari 2016

Lite bilder =)



Liam står ofta framför tv:n och dansar. Så roligt att sitta och titta på honom =)




Möttes av detta när jag skulle på toa. I och med att damernas var upptaget så smög jag in på herrarnas. Hade inget annat val än att sätta mig på toan och säga "Titta inte upp" Ni som känner mig vet att jag hatar dockor så detta var inte mysigt.


Lilleman var riktigt trött idag på dagen men han ville inte riktigt sova. Såg att han stod och lutade sig såhär mot kudden och tittade på tv, så jag tog upp han för att få han att sova men han vägrade. Ställde ner honom igen och sen gick han bort till kudden igen och drog ner den på golvet. 





Här hamnade han tillslut med kudden haha =)



När storebror kommer hem blir det pusskalas.




Försökte få Scott att ta kort med mig. Det här var resultatet. Så sa jag kan du inte se lite glad ut iaf, så svarar han nej lillebror måste vara med








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar