torsdag 18 februari 2016

Skön morgon

Idag hade Scott en lite bättre dag och var inte alls bråkigt vilket är hur skönt som helst. Vi satt och hade det mysigt när vi åt frukost och sen klädde han på sig när det var dags att gå. Vi hann tom med bussen.

Juste glömde skriva detta igår.. I söndags hörde att Liam ramlat och började gråta och efter ett tag ropar Andreas på mig så jag springer ut till vardagsrummet för att se vad som har hänt. När jag kommer dit ser jag att Liam har blod runt hela munnen (såg ut som en zombie från walking dead haha ) vi går in till badrummet för att torka rent och för att försöka se vart han slagit i. Tänderna var hela iaf. När jag kollar under överläppen för att se om det är där han gjort illa sig ser jag två tänder titta fram där uppe. Ja det var väl konstigt nog tur att han gjorde illa sig för annars hade vi inte märkt tänderna haha. 
Den vänstra tanden kom först eftersom den har kommit ut mest. 
Vi har tänkt ett tag att det är tänder på g eftersom han skitit så himla mycket som de kan göra när de håller på att få tänder, och dessutom har han varit väldigt gnällig.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar