tisdag 13 september 2011

Förkyld igen

usch va jag hatar att vara förkyld om d nu e d som e fallet.. Jag kanske är allergisk mot nått eller så ere så att d e nått fel på min näsa eftersom att jag hela tiden är täppt o dessutom blöder jag när jag e förkyld. Hela tiden..
Blää


Scott e verkligen i trotsåldern just nu, han har en super stark vilja och om d inte bli som han vill så blir han super arg. Men d e bara att hålla ut, d går över(hoppas jag iaf)

Andreas o jag sitter just nu o tittar på fotboll, Scott låg på golvet med en fleecefilt som vi fick av farmor Jill(han ligger rätt ofta på golvet nu förtiden o bara myser). Efter ett tag ropar Andreas efter Scott och säger " Scott, kan pappa få en kram?" då lägger han sig ner på golvet och låtsas snarkar(som jag har lärt honom, haha) helt gullig jag dör....
Scott har även börjat säga Agela(Angela) himla kul =) De satt o tränade en massa när hon var här =)

Imorrn ska han till dagis och jag o Skåne ska till Ikea igen. Jag va lite dum förra gången och missade en grej som man skulle köpa..
Kan ta kort imorrn och visa det jag har köpt.
Lyckades äntligen hitta sånna hyllor till Scott som jag letat efter så länge, sånna som man kan ställa böcker och ramar på. Det ser konstigt ut när jag skriver ner det men ni kommer fatta när jag visar bild på hur den ser ut =)

Är jätte sugen på att köpa en stor tavla som vi kan ha i vardagsrummet,MEN den tavlan som jag vill ha är så himla stor så vi måste få hjälp utav någon som har bil så att vi kommer hem med den. Jobbigt annars. Jag och Skåne kunde nästan förreställa oss hur det skulle se ut om vi försökte ta oss hem med den tavlan.
Förr eller senare så kommer den att bli min..kanske kan kolla med pappa om han vill hjälpa till imorrn, om han inte har andra planer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar