torsdag 29 september 2011

Jobb o sen massa mys

Idag och igår började jag 8. Det var så himla jobbigt att komma upp på morgonen. Som tur är så sov Scott hela natten, jag var till och med tvungen att tvinga upp honom.
En dagisfröken sa att han var super trött på frukosten som de har klockan 8,(han brukar alltid va pigg o vägra att sova, men nu gick det bättre.

På jobbet var det rätt så lungt, kunderna kan man ju inte undvika(de dumma alltså) men det va ganska skönt efter några veckor av köer. Går lite bättre för mig att sälja nu men jag kommer nog aldrig bli en sån som försöker tvinga på kunder nått.
Har jobbat så himla mycket att jag inte har hunnit uppdatera här i bloggen. Och när jag väl är ledig så hinner jag inte göra så mycket.

Ligger mest i soffan och tittar på OTH och leker med Scott.

Ni kanske vill se lite bilder på Scott eller ??

De här är ifrån idag efter att Scott vart hämtad från dagis. Det står en lite bil i centrum som han alltid tittar på när vi går förbi och idag fick han äntligen sitta i den. Han vart så himla glad..






snart dags att sova.... Scott ligger och låtsas sover i soffan =) måste försöka filma honom nångång när han gör det så ni får se =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar