fredag 23 september 2011

Sjuuuuuuk !

Hum kom precis från läkarn.

Han tryckte en massa på mitt bröst o sa " Du har Tietzes sjukdom!, skriver recept på lite medicin som du ska ta, det kan ta lång tid innan du blir bra igen, undvik stress"
Men jag känner mig inte stressad alls så det måste vara omedvetet så hur kontrollerar man det ?? När man inte ens vet när eller vad som gör en stressad utan kroppen känner av det lite hela tiden istället även när jag sover ..
Jaja d ordnar sig. Stannar hemma från jobbet idag oxå o vilar ut mig lite. E inte kul att vara förkyld och ha ont i bröstet när man andas.

Lämnade blodprov oxå, måste kolla o se om jag kan vara allergisk mot mögel eller liknande, för nått är det iaf. Om jag e d så måste vi ringa till Huge så att de kommer hit och kollar hur det ser ut i vårt badrum .. annars kan det ju vara polyper


Va tvungen att väcka stackars Scott idag, han ville verkligen inte gå upp led med honom. Han är oxå förkyld fast han har jobbig hosta oxå som han alltid har när han är sjuk. Snart har han hostat i två veckor, Men vet att d inte är något farligt utan att han får en massa slem i halsen när han är snorig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar