fredag 16 juli 2010

Ny vagn

Asså jag måste ha världens bästa mamma... (:
Igår onsdags va vi i Kista hos mamma o pappa.. D va längesen jag träffade de , har inte vågat gå dit så mycket sen jag piercade tungan, men nu när de vet om d så ere lungt.. haha.
De e nästan klara med köket, hallen o toaletten.

Vi skickade mail till swekidz angående vår vagn som svänger överdrivet mycket till höger. O så skickade de en ny vagn till oss som tydligen skulle va bättre .. men när vi satte ihop den o gick ner till centrum så märkte vi att den oxå svänger super mycket åt höger...Nästan mer än va vår gamla gör.. Vart grymt besviken o ringde till de o berätta o de sa att de skulle se va de kunde göra.. D e nämligen annorlunda att köra vagnen utan och med barn .. Utan så svänger den inte.
Han ska kolla upp va de ska göra åt saken .. vi ska skicka tillbax den senaste de skickade till oss så att de kan försöka redigera den .. Men frågan e om d inte är ett tillverkningsfel eftersom att den andra va likadan.

När jag mötte mamma i kista gallerian så tog hon över vagnen o körde runt i kista. O hon kände hur mycket den drog(så mycket att man får ont i axeln) Jag ville kolla på lite nya vagnar. Inte för att jag har råd att köpa nått men aa jag ville testa. Så vi gick till kidz sidan o så provade jag en iCandy peach.
Jag vart helt kär i den .. o så vart jag helt chockad när min underbara mamma sa att hon skulle köpa den åt oss..
Har Scott världens bästa mormor eller vad ??
Vagnen kommer om 6-8 veckor sa de.. hoppas på att den kan komma tidigare, längtar så himla mycket till vi får den.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar