lördag 3 juli 2010

"Pappa"

Nu kan Scott äntligen säga "pappa" nu väntar jag bara på att han ska säga "mamma" haha..
D blir en rolig dag d.. E så himla sött när han säger "pappa" blir helt överlycklig även fast jag önska att d va "mamma" han sa först .. hehe.


Hade en jätte hemsk dröm inatt om att Scott vart kidnappad o att han som tog honom skulle laga honom till middag.. Jag gick runt överallt o letade efter han .. Vaknade av att jag hade panikångest o grät..
Men så låg Scott där bredvid mig o jag va bara tvungen att pussa o krama honom(fast han sov).
Usch hatar såna drömmar.. Bort bort me de..


Idag ska d va fint väder e d sagt så då ska vi sitta utanför porten o grilla lite ett tag o sen ska vi upp o kolla fotboll till alla andra beslutar sig för att komma.. (:
Kommer bli en ganska lugn kväll för mig iaf...får se hure blir med Andreas, han sa iaf att han ska tare lungt..


Imorrn fyller jag 24 år o då ska vi åka till mamma o äta mat o mysa lite. (:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar