söndag 25 juli 2010

Scott e sjuk

När vi kom o hämtade Scott idag märkte vi att nått va fel .. han va inte lika glad som han bruka vara.. O han va super varm ..
Stackarn grät o grät kändes hemskt att vi inte hade alvedon med oss.. men när vi kom hem va d d första han fick , o febern gick genast ner..
Han har inte ätit så bra idag men han fick iaf i sig lite frukpuré..

Nu har han äntligen somnat får se hur e kommer gå inatt..


Idag mötte vi iaf upp Felix i stan .. gick runt i stan o letade efter permanent utan lycka.. Jävla dumma frisörer som tror att man e dum i huvudet.. Jag har permanentat hår många gånger o jag behöver ingen utbildning för d.. man kan faktiskt lära sig saker utan att gå frisör skolan.
Han satt o kollade på mitt hår hela tiden fast jag sa att d inte va mitt hår som skulle fixas.. orka va dum i huvudet.. men tydligen så säljer de inte sånt utan vill att man ska göra d i deras salong, men d kostar sjukt mycket mer än va d gör att göra d själv..
Så vi ska mötas imorrn istället för att köpa på ebonys eller tajmahal.
Sen ska vi skriva på kontrakt i Huddinge kl 14 :D äntligen ska lägenheten bli vår på riktigt.. känns så himla bra.. längtar till vi får flytta (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar