måndag 5 juli 2010

Picknick med Felix

Igår ringde Angela mig o berättade att hon åkt in till akuten för att hon haft jobbiga magsmärtor. D visa sig att hon av tvungen att operera bort blindtarmen. Va egentligen meningen att jag skulle träffa henne idag o åka till Farsta o sola lite.. men nu vart d inte så ..så jag snackade me Felix igår o han sa att han inte hade några planer så vi bestämde oss för Picknick.

Idag när jag o Scott vaknade såg d ut som att d va super dåligt väder. Kände mig as nere för att d skulle förstöra våra planer med Felix idag o jag pallar inte sitta hemma..
Men d va sjukt varmt ändå så vi mötes upp vid Åhléns för att leta efter solglass ögon till honom o sen kolla efter några converse till Scott..
Efter d gick vi till en park i Odenplan o satt där o åt lite lunch .. va jätte mysigt att sitta i skuggan .. va så himla skönt .. Scott fick äta lite lasagne o han tyckte d va as gott.. haha som han tycker att all annan mat oxå e, men d märks när han tycker nått är jätte gott.. (:

Sen mötte vi upp Andreas på centralen o åkte hem ..

De ringde angående vagnen idag , o de ska skicka en ny imorrn så den borde komma fram senast på fredag sa han .. Den kommer inte att va samma färg som den vi har nu .. den kommet att va rutig med Blått o vitt.. men bara vi har en vagn som inte svänger jätte mycket åt höger så ere bra .. (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar