tisdag 17 april 2012

Electrolux var..


här idag och fixade lampan i vårt kylskåp som har vart trasig i mer än ett halvår.  Så nu är det ljust när man öppnar kylen vilket känns väldigt konstigt då man har vant sig vid att det var helt svart.Sen så fixade de även stora plattan på spisen som helt plötsligt slutade fungera.


Idag har jag i princip städat sedan jag vakna, tänkte att det skulle va bra att ha det diskat när elektriken kom så att de har plats att jobba, sedan passa jag även på att dammsuga. Vart så irriterad på all spagetti som låg överallt i vardagsrummet/köket. När jag va klar la jag mig i soffan o ville inget annat än att sova men så behövde ju Scott hämtas från dagis så det vart inge vilande alls. Men jag ska ta igen det imorrn. Kommer bli såååå irriterad nu om Andreas är jätte full när han kommer hem o skiter i att lämna Scott så jag måste det.
Någon sovmorgon kan man väl få?? =) Men det löser sig. Hoppas han kommer ihåg det bara.

Har fixat lite med lite saker till Scott's rum nu som jag skulle gjort för super länge sen men helt enkelt vart för lat/trött/deppad för att ens orka göra det. Men nu vart det äntligen klart. Hängde upp några  spegel stjärnor som jag köpte när Scott föddes typ, vid hans stjärnlampa och sen har jag äntligen målat bokstäverna som jag ska hänga upp på hans dörr.





I morgon är det dags för vårt första styrelsemöte, det ska bli kul att se hur det kommer att gå, Hoppas att alla e engagerade i detta nu.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar