tisdag 24 april 2012

Massa nya linser!

Idag fick jag äntligen hem mina linser som jag beställt från http://www.fargadelinser.com/ . Fattar inte att det kan gå så fort att få hem saker efter att man beställt de.

men 5 nya linser vart det iaf, de hade massa rea på linser så då är det ju bara att passa på. Just nu håller jag på att prova några linser som heter Expressions Accents. Med de kan man intensifiera sin naturliga ögonfärg och som det står i beskrivningen på hemsidan så är de grymt sköna.

Har tagit en bild på hur mina ögon ser ut med linserna på men jag tycker inte det syns så mycket på bilden men i "verkligheten" så vart mina ögon ännu grönare(ljusare).
Nu tog jag ingen förebild innan jag satte i de(dum som man är) så jag tar en gammal bild då jag hade sminkat mig.

Före(utan linser)


















Efter (med linser)

























Får se hur de andra linserna ser ut.. köpte några circle linser som är super coola.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar