onsdag 18 april 2012

Kan dagen gå långsammare ??

Känns som att klockan borde vara 23 nu eller nått. Varför går tiden så himla långsamt för ?

Har vart på styrelsemöte som gick sådär kan man säga. Blir väl bättre när vi har lite mer info om vad vi ska ta upp.

Sen så åkte jag hem och fixa mat och skrev protokollet då det är jag som är sekreterare. När jag va klar med det satte jag mig ner och målade naglarna(rött och silver får det bli).
Medan jag väntar på att naglarna ska torka läser jag lite graviditetsbloggar. Oh va det var många som är gravida nu. Jag blir jätte sugen på en liten bebis. Speciellt då jag tycker Scott behöver någon att leka med och att han skulle passa super bra som storebror. Kan se söta bilder framför mig. Men det kan ta lång tid om det ens blir någon till bebis just nu lutar det väl åt att det inte blir det. Jag är nog mer sugen än vad Andreas är på en till plutt.
Men men det får bli som det blir. Scott ska iaf få en liten kusin i September vilket är jätte roligt. Vi längtar efter honom.



Kan berättat att jag äntligen har gått till läkarn för att kolla vad det kan vara för fel på min näsa men de berätta det som jag redan vet att mina "bollar" i näsan är super svullna och det är därför jag inte kan andas med näsan när jag går och får ont i mina bihålor hela tiden. Fick Nasonex som är kortison. Ska använda det i ungefär 10 dagar eller fram till att jag får åka och träffa en näsdokor som ska kolla lite närmare på det.
Jag hoppas på att svullnaden går ner så man slipper operation. Är inte så himla sugen på det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar