tisdag 10 april 2012

Gårdagen

Det är så kul att det händer nya saker hela tiden med Scott, man har aldrig tråkigt med honom.
Nu har han börjat säga "mamma, det går inte!".

Låg i soffan helt sjuk o snurrig i huvudet, va på väg att somna när jag hörde att dörren till tvbänken stängdes igen (Scott höll på att titta på musses jul i ankeborg och då måste dörren va öppen så att inte PS3:an blir överhettad) Jag "vaknade" till och sa "Scott öppna dörren snälla" så sa han "det går inte" så jag sa det igen då svara han "mamma, det går inte".
Skrattade lite för mig själv samtidigt som jag va tvingade upp mig själv från soffan för att öppna dörren igen.

Lite senare sitter Andreas och spelar cs och som vanligt vill Scott vara med.  Jag och Scott går i väg och duschar ett tag innan han ska få sätta sig vid datorn. I duschen säger han "nä mamma har inte snopp" känns som att det inte är så långt kvar till "hur blir barn till snacket". Efter vi duschat springer han till sin pappa och säger "oh va roligt" och det upprepar han typ tusen gånger medan han sitter där.
Oh min lille plutt e så underbar.

Här e lite bilder från igår..










Idag ska jag bara ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig själv, va längesen man mådde så här dåligt, Men d blir bra snart hoppas jag. Jag hoppas att det går fortare nu när jag inte röker. Har bestämt mig för att jag måste göra något med mitt immunförsvar och det första jag tänkte testa är ifall jag blir mindre sjuk om jag inte röker, alltså om det kan hjälpa immunförsvaret lite.


1 kommentar:

  1. Haha snacka om att han lär sig prata snabbt, gullungen:)

    SvaraRadera