torsdag 12 april 2012

Tragus

Idag beslutade jag mig äntligen för att pierca mig. Har velat göra en tragus sjukt länge men det har aldrig blivit av men nu äntligen.
Så vi åkte till West Side Evils där jag piercat tungan och gjorde Scott tatueringen.
Jag var så himla nervös när jag skulle göra den, det gjorde lite ont och var lite obehagligt ibland men jag överlevde(höll dock på att svimma direkt efteråt så Hajen och Ankan fick ta hand om mig lite efteråt).
Efter det åkte vi till Gullmars, Ankan skulle ta ett till hål i örat innan det var dags att åka till skogås och hämta Scott på dagis.

Lite senare åkte vi till farsta för att hänga lite med Linnea, hennes man och flickorna. Kan säga att Scott är extremt busig när han leker med andra barn. Det är helt sjukt.
Han kom fram till mig idag och sa "Scott bajsa", "det luktar bajs" när jag hade bytt blöja så tittar han på mig och säger "kuken" och sätter handen på blöjan, så säger han det igen "mamma kuken är där". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, allt jag fick ut va "nej så säger man inte, snopp heter det!" sen så sa han det inte mer, tack och lov.
Sånna ord vill jag inte att han ska börja använda sig utav nu när han är så liten. Kvinnliga könsorganet kommer han inte få höra nått om bara att flickor inte har en snopp, finns inget fint ord som man vill att de ska använda.
Oh han får sluta växa så fort och lära sig så konstiga saker. Men jag antar att den jobbiga biten kommer den med.





1 kommentar: