fredag 22 januari 2010

Massa trötter

Har inte fått sova nått alls inatt.. e så himla trött/arg/besviken.. Jag längtar till han blir äldre o kan sova längre..
Förstår inte hur alla ensamstående mamma klarar av d här.. när de inte har nån som kan hjälpa till .. jag dör efter en månad liksom .. :S
Visste ju att jag inte skulle få sova bättre efter förlossningen .. men nu känner jag verkligen av att jag inte sovit nå bra på typ ett år..
Känner mer o mer att jag inte vill amma längre.. men d känns själviskt att sluta.. vet att man inte e en sämre mamma för att man inte ammar men d e ju d första som kommer upp varje gång jag ammar..

Idag ska jag tvätta hoppas att Andreas pappa kan hjälpa mig att passa Scott under tiden .. synd att de slutar så sent bara .. men men .. d e ju sista timmarna som e jobbigast när man tvättar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar