söndag 17 januari 2010

Trött tröttare tröttast !!

Usch va trött jag blir på folk som ska utnyttja situationer när de e som störst...
Om d inte gäller nån som dött så gäller d när en fattig ö har drabbats av en katastrof. Både folk från Haiti o från alla andra länder måste jag säga.. Skärp er för fan .. Man kan ju bry sig om ett land eller en person annars oxå ? Att man inte skäms.. Vissa gör verkligen allt för att få uppmärksamhet, o d på fel sätt måste jag säga..

Önskar att d fanns någe jag kunde göra för att hjälpa men just nu så kan man ju bara be för alla och hoppas att allt löser sig..Önskar att jag kunde åka dit bort o hjälpa till d e nått jag gärna skulle vilja för jag litar inte på alla insamlingar. Man vet aldrig vilka man kan lita på .. Vill ju veta att pengarna o hjälpen verkligen kommer fram på riktigt men d vet man ju aldrig..
O d där i tidningen som den där jävla moderat horan skrev(ursäkta mitt språk) men vaddå få tillbaka donationspengarna på skatteåterbäringen. E man helt jävla blåst. Antingen vill man ju hjälpa till eller så vill man d inte.. Och den personen ville tydligen inte hjälpa !

Aja..Scott har iaf vart väldigt grinig idag.. Vet inte va d e för fel .. Antar att han har mycket gaser. Andreas håller på att mata han just nu och så hoppas vi att han somnar i kväll .. igår somnade han inte förrän halv 5 på morgonen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar