torsdag 28 januari 2010

Segt...

att fixa alla bilderna man har på datorn .. Har ju en mac o förstår inte riktigt allt på den ännu .. de kan va rätt så komplicerade om man har haft en pc hela tiden innan ..
Förstår inte riktigt vissa funktioner.. d e rätt så jobbigt.. varför ska d bli två storlekar av alla bilderna när man lägger in de på datorn .. d e ju bara onödigt.. o så e allt huller om buller..
Så nu tänkte jag att jag skulle föra över alla bilderna till min externa hd o sen fixa alla bilderna på Andreas dator .. för då vet jag att d blir rätt.. o sen tänkte jag lägga över alla bilderna från i år iaf på macen igen ..

Märket att jag hade över 10 000 bilder.. d e ju lite onödigt eftersom att jag ändå inte använder alla de.. De viktigaste bilderna just nu e ju de på Scott liksom .. hehe.. (:
Lite party bilder e alltid kul att ha på datorn oxå .. (:

btw hatar jag att va sjuk .. e typ rädd att jag ska smitta Scott .. vill inte att han ska bli sjuk oxå .. han håller på o hostar o nyser lite men jag hoppas att d inte e pga mig.. :S
Har feber, e förkyld o har ont i hela kroppen .. d kan inte bli bättre :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar