tisdag 19 januari 2010

Öppna förskolan och farsta centrum

Vaknade vi 8 o började fixa till mig medan Scott fortfarande sov.. När jag va klar va d dags att väcka Scott för att byta blöja, klä på han o sen mata honom innan vi skulle ner till öppna förskolan.
Idag målade jag hans tavla som vi fixade åt han .. den vart så klart svart o gul (: tycker den vart fin iaf... sätter upp en bild när den e klar.. hann inte så mkt eftersom att Scott vaknade o ville ha mat..
När klockan vart tolv va d dags att äta mat, Så jag, Scott, Linnea o tjejerna gick till Moonlight o åt. Sen åkte vi till farsta centrum för att shoppa lite grann .. (:

Hittade äntligen en party väska...tråkigt bara att jag inte kommer att kunna festa på ett tag .. bara CP Andreas som gör d .. så jävla taskigt.. jaja.. va ska man göra :(

1 kommentar:

  1. Du får vara me oss istället :D // Linnea

    SvaraRadera