söndag 5 juli 2009

AJAJ

Jaha så fyllde man 23 igår.. hum ingen speciell dag tyckte jag .. kändes väl som alla andra dagar typ ..
va o fixade håret så nu ere kort igen .. jag funderar på att klippa d kort till vintern då jag ändå kommer va hemma med bebisen mest så vet jag hur det ser ut...så när man går ut kan man ju ha mössa (:
Sen gick jag till street food o snacka lite me Mackan medan jag väntade på att Andreas skulle komma in till stan ..
Så åkte vi in till kista o Andreas ville in i gallerian för att köpa present till mig.. jag fick filmen the ruins plus att han köpte cs till mig..så jag antar att jag ska börja spela d nu .. hehe.. (: väntar bara på att jag ska få min nya dator så kan jag börja spela..

När vi kom hem till mamma o pappa fick vi en massa god mat .. mums.. efter maten fixade jag o Andreas en blåbärspaj .. Andreas va jätte duktig hehe.. (: synd bara att David inte hann smacka på den ..

Will o Julia kom precis när jag skulle stoppa in pajen i ugnen .. haha.. så Will väntade med att äta mat till pajen vart klar så typiskt han :P

Idag har jag bara softat en massa.. Andreas åkte för ett tag sen .. vart så tomt nu .. :(
Men vi längtar båda till på torsdag då kan vi få reda på om d e en pojke eller flicka.. wieee.. älskar att se min plutt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar