lördag 25 juli 2009

Dag 6

De kom inatt. Bianca e lika jobbig som vanligt...men d e kul att traffa Fikisha o morbror igen iaf..

Idag efter frukosten o vara basta ar ake vi till kopcentret for att shoppa..
Hittade en massa fina rosa toppar som jag bara va tvungen att kopa. O sa lite orhangen oxa (:
Ville kopa nya sandaler men jag hittade inga jag ville ha...far se nasta mall kanske har d...

Ringde Andreas idag oxa va sa skont att hora hans rost..kanns som att d va hundra ar sen men d har ju bara gatt 6 dagar :S tva langa veckor kvar...
Hittade inga sota bebis saker idag...men nasta gang vi drar till Sears sa ska jag handla en massa...lite sota klader o sa..

Sitter o vantar pa att Andreas ska komma hem har sa himla trakigt...sa ska jag sova om ett tag for jag e massa trott.. E jobbigt for mig nar d e sa varmt :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar