måndag 20 juli 2009

USA !!!

Dag 1

Vaknar av att jag hor mamma prata i koket. Forsoker somna om men d gar inte sa bra. Ligger med handerna pa magen o kanner hur barnet ror pa sig. Sa himla underbar kansla vet inte om den sparkar eller va den gor.
Efter nan timma aker mamma och hennes moster till kyrkan.
Medan jag o Jeanine vantar pa att de ska komma tillbaks passar vi pa att kolla vart alla kanalerna finns o ifall de kommer att visa nagot intressant.
D sluta med att vi satt o kolla pa disney channel.

Efter frukosten aker vi till en affar for att kopa mat. D va sa sjukt varmt ute trodde jag skulle do haha.De hade en massa tidningar som det bara va MJ i ...helt underbart.. o klart att jag va tvungen att kopa alla.

Sen akte vi till homedepo. Dar hitta jag jatte sota nyckelringar som jag bara va tvungen att kopa. En till mig o en till Andreas hoppas han kommer tycka om den.

Dag 2

Jag o Jeanine vaknade runt 4 pa morgonen...Vi skulle se om vi kunde somna om men vi misslyckades sa vi lag o laste MJ tidningarna istallet i hopp om att somna om . Men d gjorde vi aldrig. Sa nar mamma o hennes moster vaknade. Gick vi upp o duscha.
Sen va d dags for frukost o vara basta ar..haha

Nar klockan vart elva akte vi till ett stort kopcentrum. Kollade i Macy's o lite andra butiker.
Hittade en sot rosa vaska o en massa filmer o skivor o till Andreas 3 ecko t-shirtar.
Vi ska aka dit igen pa freda for vi hann inte kolla i alla butikerna va for mkt att ga igenom...men sjalvklart hann vi me Victoria's secret.

Ska forsoka skriva har nar jag har tid..
Pussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar