torsdag 9 juli 2009

Meh !!

Fan jagf ville ju veta va d va för kön men hon kunde inte se d.. hon sa att d va för tidigt...
Min barnmorska borde ha berättat för mig att jag skulle ringa o boka om min tid som jag fick så att jag skulle gå nästa vecka istället för då e jag i vecka 18.. hum
men men .. den såg jätte söt ut iaf..
smaskade lite med munnen(...hon/han kanske låg där inne o sjöng hihi) o rörde på sig en massa (: .. hon gav mig bf 23 dec .. haha.. nåra dar närmare julafton.. men man vet ju aldrig .. får se hur d blir..
Vi fick iaf en ny tid inbokad den 13 aug ska vi dit igen o då kan vi nog se könet.. men jag vill veta nu ..
E inte ens sugen på att åka till usa längre vill bara stanna o få reda på va d blir.. jag e så himla nyfiken att jag dör.. hehe..

Ska sova snart.. ska bara läsa lite i min skvaller tidning.. (:
Godnatt sötisar (:

1 kommentar:

  1. Om hon inte kunde se könet i vecka 17 gissar jag på att d e en tjej! man ska tydligen kunna se redan i vecka 13.Jag är också nyfiken på vad det blir! hoppas att allt går bra och attdu mår lite bättre nu lite senare i graviditeten. /cissi

    SvaraRadera