torsdag 23 juli 2009

Hum

De e nog pa vag nu....usch va jobbigt d kommer att bli vet inte om jag e redo for detta den har gangen sa daligt som jag mar nu hela tiden...
Men men ...finns inte sa mkt att gora at saken...

Vissa manniskor har nog svart att fatta nar de har gjort nage fel och att folk hatar de for d de har gjort..speciellt ett mongo som inte verkar fatta att d hon gjort mot mig e fel...man kan inte snacka skit o halla pa som en idiot o tro att folk ska tolerera det hela tiden...Jag e trott pa dig o jag hatar dig HORA lat mig va...jag kommer aldrig snacka me dig igen . Som sagt d va sista gangen du snacka skit om mig o sen latsas som att du inte har sagt natt..DO nu !!


Hade mardrommen igen.. Vet inte hur jag ska gora for att bli av med den...blaaa...jaja d e val bara att halla ut antar jag...|

Snacka lite me Mickis idag om en sak..men jag vet inte om jag kan komma over detta...d e inte sa konstigt att jag stanger in mig mer efter allt som har hant...nan maste tanka pa mitt hjarta oxa...

Saknar mina vanner...va ett tag sen jag hitta pa nage me nan...far val se om nan vill hitta pa nage nar jag kommer hem da...har forsokt att fa de att vilja ha me mig ibland men d verkar som att jag e trak nu .. men som Linnea sa d e inte sa konstigt...blir sa nar man e gravid...

1 kommentar:

  1. Ni två kommer hitta tillbaka till varandra. Du kommer att kunna gå vidare, det vet jag. För att ni är så söta ihop.. Han har gjort dig så lycklig och det kommer han att göra igen.. :)

    SvaraRadera