onsdag 22 juli 2009

Dag 4

Morbror komme rinte idag :'( hoppas han kommer imorrn da..


Har en massa mardrommar kommer nog aldrig bli av med de.
De bara kommer om o om igen .. Jag vet inte va jag ska gora...Kanns som att de e ett bevis pa att jag e ensam. O d kommer inte andras...
Kanns som att d ar natt fel pa mig..
Jag far nog borja ge upp snart..
Kan inte sluta tanka pa de tva..d kanske e meningen att d ska va de..ska jag bara forsvinna o lata d handa ??
D kommer aldrig sluta...Kommer man nagon sin kunna hela sitt krossade hjarta ?? Det har gatt typ 5 manader for mig men d e ingen skillnad..kan ingen hjalpa mig !!..kanns som att jag gar under.


Jag e sa dum som alltid kommer tillbax...kanns som att alla skrattar bakom ryggen pa mig.
Forstar inte hur jag kan va sa dum...

JAG VILL INTE MER !! vill nastan inte komma hem langre.. dromde att vart plan stortade nar vi akte tillbakstill sverige alla overlevde forutom jag...fan d skulle nastan va skont om d va sant...for jag vet inte hur mkt mer av d har jag klarar av...


Nan som har nan lagenhet att lana ut eller natt sa vore d nice..jag e hemlos.. kanns lite laskigt att fa barn snart men inte ha nanstanns att bo..

3 kommentarer:

  1. varför skaffar man barn om man inte har nånstans att bo????

    SvaraRadera
  2. Men shit Lisa kan du vara lite mera "hård" nu eller? Alla gör vi misstag ibland. Det var ju inte som att hon planerade detta!!! Du vet ju själv hur det är att bli gravid? Om det nu är du?? Från jobbet jag tänker på!!!

    Hmm att folk inte kan lära sej att stötta istället för att påpeka saker jämt... =(
    shame on U

    Älsklingen Josie...Saknar dej, du vet att du ALLTID kan ringa mej... Glöm inte det!!! Jag finns gärna för dej när du vill i alla väder. Puss o Kram saknar dej

    SvaraRadera
  3. Emma å Jossan riktig vänskap... undrar om lisa har en RIKTIG vän? haha

    SvaraRadera