tisdag 28 juli 2009

Resedagbok

Dag 8

Vi va i ett ratt sa litet kopcenter idag...ville till babies'r'us men vi hittade inge som va nara d kopcentret som Jeanine o Mamma skulle till ..

Kopte en massa bebis klader me Fikisha. Det va en massa kul men d e jobbigt att vi har sa jobbiga foraldrar...man kan inte ga nanstanns utan att man maste ha med de for att allt ligger sa langt bort har sa man maste ha bil for att kunna komma nan vart :(
o de ville inte sitta kvar sa lange for att vanta pa oss..
O Fikisha fick inte lana morbrors bil...sa taskigt assa...jaja va ska man gora..


Dag 9

Vi va pa Kennedy space center d va massa skoj...fick se hur stora rymdskeppen verkligen e...synd att jag inte fick se nagra atronauter..d skulle vart kul.
Vi va klara runt 4 egentligen skulle vi till stranden men vi va sa hungriga sa vi akte till min morbrors kompis o sen korde vi till en italiensk restaurang..d va massa gott..

Dag 10

Idag fyller min kusin lauren 18 ar.

Idag regnar det en massa sa vi kommer bara att sitta inne hela dan..om d slutar regna ska min morbror o mina kusiner aka hem till alabama igen .. sa jag hoppas att d regnar hela dan..hehe
Kommer iaf bli en massa film tittande.. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar