söndag 6 mars 2011

D va den helgen det

I torsdags va vi o lämnade Scott i kista och där har han vart till idag (: Har saknat min plutt så himla mycket. Känns väldigt tomt när han inte är hemma. Varje gång jag gick in till sovrummet tittade jag ner i hans säng men ingen Scott.
Fick iaf se Scott varje dag på skype.
Han har fått nått flipp de senaste dagarna och vägrar allt som har med barnmat att göra. Han vill inte ha välling, inge burkmat o ingen gröt. Bara riktig mat vilket gör det svårt att natta honom. Det är inte så lätt att ge honom mat när han är jätte sömning, nappflaskan har liksom vart helt underbar. Får se hur det blir i natt . Hoppas verkligen att han vill ta flaskan. Va ska jag göra annars ??

I fredags jobbade jag på Goldbuyers i Farsta. Fick den hemska nyheten att GB i Tyresö blivit rånade. Stackars tjej som jobbade det var hennes första dag :(
De har ringt mig flera gånger och frågat om jag ville jobba. Jag har känt mig så osäker på att jobba där sen inbrottet o allt och nu det här.

Va meningen att jag skulle följa med Annika ut o festa men så vart det inte, så smart som jag är så glömde jag mitt bankomatkort och mitt leg i Scott's barnvagn som alltså var i kista. O eftersom att jag verkligen inte palla åka ända dit o hämta de efter att jag jobbat till 19 så sket jag i det och hade lite fredagsmys med Andreas istället (:
Vi kollade på Jackass 3D lika äcklig som vanligt :P

Igår va det en sego dag, vi gjorde typ ingenting. Idag vart det jobb till 14 och sen åkte vi direkt till kista för att hämta Scott.
Sen var Jill här och passade lille Scott medan vi tvättade.
21 var det dags för big brother och när klockan var 21.58 kom jag på att vi inte hämtat tvätten än och vi hade tvätt tid till 22. Så vi hade tur att vi hann ner.

Imorrn ska jag hämta Scott's pass det har vart färdigt sen i torsdags men har inte hunnit åka och hämta det ännu. Ska försöka åka så tidigt som jag kan så att vi kanske slipper vänta as länge. Scott blir lätt uttråkad och det är inte så lätt att få han lugn. Han har en väldigt stark vilja.

En bild från när jag o Annika "grilla" marshmallows idag, eller rättare sagt vi tände ett värmeljus (:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar