fredag 11 mars 2011

Min knas dag på jobbet

Måste ju bara berätta om min hemska dag på jobbet.
Jag öppna klockan 10 och några minuter senare kommer Lars och Jennie förbi. Antar att de kom förbi för att lägga till pengar i kassan eller nått.
De inspekterade lite grejer i butiken och sa en massa saker men jag vågade inte lyssna på vad de sa för det kändes som att de försökte leta en massa fel på hur jag jobbar(även fast det kanske inte va så)
Efter typ 10 min kom Kalle oxå han skulle hämta guldet men eftersom att jag hade kunder och Lars och Jennie va vugna att gå(de skulle städa på lagret) så fick kalle lägga in pengarna också.
Innan de gick så vart de skit sura över att vi hade en stol i butiken(som Margitu behöver sitta på ibland eftersom att hon e gravid, men eftersom ingen av de har vart gravid kan jag förstå att de är svårt för de att förstå hur det är, visst att det inte ser bra ut när någon sitter i butiken det kan jag verkligen hålla med om men det är inte så bra för en gravid att stå så länge)
Sen gick Kalle iväg för att köpa en ny magnet till oss eftersom vår sög och under tiden han är borta står jag och delar ut flyers när jag va klar med det så kom världens äckligaste man förbi och sa en massa obehagliga saker till mig. När kalle kommer tillbax så går han och jag vart helt paff men var super glad över att han gått. Berättade lite om vad äcklet sa till mig o sen gick han o John , som oxå var förbi, till posten. Under tiden de var borta kom äckel killen tillbax o höll på ännu mer..jag vart o räd att jag började skaka och nästan grät. Jag stod och tänkte "snälla kom tillbax killar innan han mördar mig". Han sa bland annat att jag var hans favvo, att han ville gifta sig med mig, att jag va snygg och sexig och att han skulle göra allt för mig om jag blev hans. usch säger jag bara.
Kalle kom o ställde sig bredvid mig när de kom tillbax och fick han att försvinna. Tror de såg på mig att jag vart helt förskräckt.  Ingen kul upplevelse. Det är andra gången jag har en sån äcklig människa efter mig när jag jobbar. Första gången va på bk. USCH !!!

Kalle och John rädda min dag jag e så himla glad att de va där vet inte vad jag skulle gjort annars.. Tack grabbar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar