fredag 11 mars 2011

Sara Joseph

6 december 2008 fick jag en ny kusin. Just då kändes det för mycket, liksom har jag inte tillräckligt många eller ??  Men efter fick vi höra att hon hade nå skada i hjärnan och att hon inte skulle överleva. Det kändes hemskt eftersom att jag själv var gravid med Scott just då vill inte ens veta hur det kändes att förlora sitt barn. Vad skulle jag gjort om jag födde ett barn som var skadat och jag fick veta att hon inte skulle överleva.
Hemskt att ens tänka så långt.
Men november 2009 dog hon och det var inte kul alls. Även fast jag aldrig fick träffa henne så led jag med min morbror och hans fru. Vet inte riktigt hur William mår efter allt eftersom att vi aldrig snackat med honom om det(vilket inte känns så bra iofs).

I torsdags fick jag äntligen se lite bilder på min lille kusin här e hon iaf Sara Joseph .. RIP cuzzo

081206- 091118
Sara och min morbror
Morfar och Sara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar