måndag 7 mars 2011

Spagetti med köttfärssås

Scott vill fortfarande inte ha någon välling så nu fick han äta lite av min mat. Det gick mycket bättre (: Han verkade tycka att det var gott. Mamma kan laga god mat hon med (:




Det gick jätte fort att hämta ut passet BTW. Kom ditt och tog en nummerlapp och så var det min tur på en gång. Det var rätt så mycket folk som va där men antagligen skulle alla fixa ett pass/leg. Var himla skönt att vi slapp sitta där länge och ännu bättre att Scott låg och sov hela tiden.
Det tråkiga är att han vakna när vi kom hem vilket gör att jag inte kan sova nått och jag är så himla trött just nu. Om inte Scott var så busig och kasta ner allt så skulle jag kunnat blunda lite medan han leker men nu går det inte :(
Får vänta till 20 då är Andreas hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar