tisdag 1 mars 2011

Fixat pass

Igår va vi i på Polisstationen i Haninge för att fixa pass åt Scott.
I fredags bokade vi äntligen biljetter till Florida, så vi åker 1 maj(ska bli så jävla skönt). Men vi tänkte inte på att fixa pass tidigare. Nu är det iaf gjort.
Scott vart jätte söt på bilden men konstigt att det gäller i 5 år ?? Barn ändras ju så mycket när de är små för det mesta. Jag tex ser likadan ut som när jag va liten fast en äldre version.



Idag ska vi försöka åka till Farsta. Skulle behöva köpa lite nya toppar till mig själv.. Känns som att man har på sig samma kläder hela tiden. Hur tråkigt som helst.

Nu ska jag fortsätta zappa mellan DOOL och Cheaters (:




2 kommentarer:

  1. Fattar inte heller varför dom ska ha det i fem år...innan Nicoles pass gick ut fick jag göra om det för hon inte var sig lik längre :(
    Varför gjorde ni inte det lite senare, ni har ju några månader kvar? Skönt med semester iaf :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack :)
    Jaha ok, då förstår jag. Hoppas ni får en härlig semester där.

    SvaraRadera