tisdag 22 mars 2011

min lilla knasboll

Scott är en riktig knäppis. Vi vet ju att han kan gå men han vill inte. Finns inte så mycket att göra åt saken. En vacker dag så kommer han bara gå utan att va feg eftersom att han måste. Men jag tänker inte tvinga honom till det.

Idag så släppte han bordet utan att tänka på det och stod helt själv utan stöd och sen så släppte han även soffan och gick till bordet.. Jaja han är envis och tänker inte göra nått han inte vill( han har fått det från sin mamma och pappa)

Tog lite bilder på honom när han höll på att leka under sin stol. Hann inte ta någon bild på honom när han lekte med sina kläder och satte de runt nacken som en halsduk, men här e de bilderna jag hann ta


 Hörde jag rätt ??
 JAA!! Mamma tar kort på mig
 Måste komma lite närmare ..
 Nu är det mycket bättre



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar