måndag 14 mars 2011

Städdagen

Idag har jag typ städat nästan hela dagen .. Har tagit lite pauser och kollat på BB, men nu är det iaf rent o fint typ. Scott har ju som vanligt hunnit stöka till en massa.

Imorse när vi vaknade så låg jag o Scott i vår säng ett tag innan det var dags att gå upp. Han pekade mot balkongdörren som han alltid gör och vänta på att jag ska säga fönster och sen pekar han på sig själv o väntar på att man ska säga Scott. Så höll han på ett tag och sen pekade han lite högre upp o så sa jag fönster. Då suckar han o slänger ner armen och sen pekar han igen o jag säger fönster, då säger han "Nej!" då ändra jag mig och sa lampa och då vart det rätt. Vi har nämligen typ en ljusslinga som hänger framför balkongdörren.
Jaja det är ju bra att han kan rätta mig och att han vet när jag har sagt fel .. haha


Det knasiga e att han har sovit i typ 3 timmar idag(på dan alltså) det brukar han aldrig göra 1 och en halv timma som mest. Vart helt chockad. Hann göra en massa under tiden han sov. Egentligen borde jag kanske lagt mig för o sova men det vart inte så. E ju så jobbigt att städa när Scott ska följa efter och inspektera hela tiden.


Nä nu ska jag fortsätta att kolla BB och se om det börjar hända nått. De har ju bara sovit hela dagen nästan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar