lördag 19 september 2009

Baka !!

Idag kommer Johan o Charlie hit o bakar lite med mig.. eller aa Charlie ska baka med mig o Johan o Andreas skulle provsmaka allt :P .. haha
Ska bli så himla kul .. älskar verkligen att baka .. d va jätte längesen jag gjorde d..

Igår va man ju som sagt ute o röjde.. d vart så att vi hamnade på GK .. först hade Sabina glömt sitt lägg hos Jimmy så de åkte till farsta för o hämta d.. ingen trodde de skulle komma tillbax men d gjorde de roligt nog :D
Iaf när vi kom in så stod alla vid baren som vanligt o beställde dricka - jag dåra :P
O sen helt plötsligt, medan jag o Emmy står o dansar, så kommer Mohamed..haha.. d va vi verkligen inte beredda på .. men han va där med Jim och en massa från Robert's coffey.. d va massa kul att vi va så många o så fick jag träffa Kelly igen d va så längesen jag såg henne sist..
Jag dansade faktiskt en massa trodde inte att jag skulle orka men d gjorde jag .. kanske inte kunde dansa likadant som jag gjorde innan .. lite svårt o göra vissa steg men d gick super bra ändå .. o jag hade massa kul ..
Va bara när vi va o åt som jag vart lite förbannad på Marcus .. men han kan ju va lite jobbig när han e full d vet ju alla som har vart nyktra när man har festat med honom ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar