torsdag 10 september 2009

barmorskebesöket

va ju hos barnmorskan för att hon skulle se vad som va fel på min mage (men som vanligt fick vi träffa en annan barnmorska eftersom att vår alltid e upptagen med annat konstigt nog). Tur att d va en som va as gullig (:

Hon frågade en massa frågor, kolla blodtrycket som va lite högre än förra gången fast ändå lågt, tryckte lite på magen för o se va jag hade ont o sen lyssnade hon på hjärtat...Allt verkade bra alla proverna va bra(hon kollade blodvärdet o äggvitan i urinet oxå) Men hon kunde inte komma på va d va som gjorde att jag hade ont...bäckenet va d inte tydligen .. d kunde va en början på d men d verkade som att jag hade mer ont vid urinblåsan så jag kanske har en urinvägsinfektion eller så e jag förstoppad eller nått..men d sista vore ju konstigt för då skulle jag väl ha märkt d..

Hum orkar hur som helst inte ha ont..om inte d går över snart så får jag väl ringa till SÖS så de kan kolla.. där e d iaf läkare liksom ..

Nu ska jag iaf om ett litet tag iväg o lämna yttligare en urinodling så att de kan kolla ifall jag har en urinvägsinfektion eller inte..den förra va ok d va inget tydligen men d va 3 veckor sen kanske har ändrats nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar